WOLF-Garten Ambition 38 E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WOLF-Garten Ambition 38 E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

4ever2 30-09-2014
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 38 E

Goed: grote opvangbak, grote achterwielen, instelbaarheid hoogte arm, indicator bak vol
Slecht: te weinig vermogen, laat teveel gras liggen, instelmechanisme hoogte arm slecht, blaast gras niet goed in opvangbak, waardoor ik dit zelf continu handmatig moet doen

c2dubbelhuis 25-07-2014
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 38 E

Verschillende onderdelen zijn al stuk gegaan van deze grasmaaier. Vooral de bevestiging van de duwboog met plastic moeren is niet duurzaam. Ik zou deze grasmaaier niet weer kopen.

AnnekevD 08-07-2014
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 38 E

Na 25 jaar een grasmaaier van dit merk te hebben gehad naar volle tevredenheid, weer een WOLF-Garten grasmaaier gekozen, alleen een maatje groter. Deze doet niet aan onze verwachtingen zoals we gewend waren. Maait het gras slecht op, laat steeds gras liggen vooral ook langere sprietjes worden niet afgemaaid. En dan is het droog en nog niet gemaaid wanneer het gras nat is!
Voelt niet solide aan. Handbeugel kraakt en lijkt te licht voor deze maaier. Deze aankoop valt erg tegen!

FlashGordon 06-04-2014
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 38 E

Prima maaimachine, mooi maairesultaat. Beetje log om weg te zetten (handgreep klapt niet weg). Prima voor nette egale grasstukjes. Wij hebben echter een grasveld met bomen en dan legt er wel eens een verborgen tak. Binnen twee jaar brak de maaischijf af. Na reparatie gebeurde dat na twee keer maaien weer.

boze koper 23-05-2012
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 38 E

Van deze grasmaaier is al 2x na slechts enkele keren maaien het mes losgeschoten doordat de meshouder afbrak (gelukkig zonder persoonlijk letsel).De eerste keer nieuw onderdeel gekregen. De tweede keer moeten wij voor de reparatiekosten opdraaien, onder het mom dat het mes beschadigd is door stronken en stenen met als gevolgschade het los schieten van het mes. Sowieso vreemd dat er geen beveiliging zit.

Georgeblok 02-05-2012
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 38 E

Een geweldig apparaat. Maait fijn door hoog gras. Mooi egaal. Echt een aanrader. Over duurzaamheid kan ik nog niet oordelen. Hij ziet en voelt solide aan.

Georgeblok 20-08-2012

Ben nog steeds zeer tevreden met deze machine kan hem iedereen aanbevelen!!!

HulzingaB 27-07-2011
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 38 E

Heb deze maaier nu enkele weken. Hij heeft mij nog niet teleurgesteld. Prima maairesultaat, handig door de aflopende voorkant waardoor hij gemakkelijk onder de (overhangende) borderplanten door gaat. Krachtige motor. Gemakkelijk te hanteren, wat met een hand maaien mogelijk maakt. De machine is na gebruik ook gemakkelijk schoon te maken.Ik ben vrij kritisch op gebruiksvoorwerpen, maar hierbij nog geen minpunt kunnen ontdekken. Vandaar ook deze "beoordeling". Voor mij is dit een aanrader. Cijfers geven is natuurlijk lastig, maar ik wilde hem niet al te erg naar beneden halen. Normaal ga ik nooit hoger dan een 8.

Jaap 1952 25-05-2011
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 38 E

zeer zwaar uitgevoerde grasmaaier,als ik hem vergelijk met mijn oude een bosch rotak 320 iws het een verchil tussen een lelijke eend en een mercedes
werkt zeer goed,goede beveiliging,1600 watt motor en gaat ook door heel hoog gras ook als het nat is
verder een mooie vormgeving

digicammer 16-04-2011
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 38 E

Mooi apparaat, net even wat serieuzer dan lichtere types. Apparaat is dan ook flink zwaarder en maakt een goede kwaliteitsindruk. Geen enkele moeite met dik hoog nat gras. Lekker grote opvangbak. Maaihoogte verstelling is super. Ook ziet deze maaier er mooi uit, een beetje de looks van een bekend sportwagenmerk.